Friday, November 18, 2011

bukan rezeki.

Salam buat semua. =)
hurm.. x tau nk cakap mcmane, tapi mungkin setiap yang berlaku ada hikmahnya. Setiap yang hidup pasti akan kembali. kita hanya merancang tapi Yang Maha Esa yang tentukan.takpe la, mungkin bukan jodoh saya dgn dengan serama2 saya. seekor demi seekor mati meninggalkan saya. dari si kubing,sehingga anaknya. hurm..kesedihan masih menyelubungi saya. maklum la ayam kt rumah x banyak,bila mati 2 terasa la skit. adoi. so masuk ari ini dah 4 ekor dah yang dah jalan. nk di tambahkan cerita,yang di eram dalam incubutor pon x menjadi. sedih dan sedih dan sedih. tapi ianya x mematahkan semangat saya. asam garam main serama kan. =) maka dengan ini saya akan mencari baka-baka baru yang boleh dijadikan potensi untuk dijadikan pembaka di rumah. so, kawan2 kalau ada sesiapa yang ada pembaka yang hendak di jual boleh la halo2 saya di talian 017-3173556.

No comments:

Post a Comment